Banedanmark belønner deres egne

Netop nu er Jesper Ravn ved, at miste familiens lejlighed.
Det skyldes, at Banedanmark fortsat fastholder løgnen om, at der ikke har været nogen sortlistning.

Som man kan se af oversigten over de forskellige firmaers regnskabstal hentet fra cvr.dk, så er branchen for jernbaneentreprenører generelt ret lukrativ.
Dette er dog ikke tilfældet såfremt man er sortlistet af Banedanmark.

Listen er ikke lavet med formålet, at hænge nogen ud, det er så man kan se hvordan det ser ud for markedet med mellemstore jernbaneentreprenører.

Årsregnskaber

Følg med på historikken for LM Gruppen.
De har klaret sig forrygende lige indtil 2018.

Men så har de forsøgt sig med bestikkelse af en ansat i Banedanmark.
Dette fik Banedanmarks ledelse til, at Politianmelde firmaet.
Og Banedanmark har da også helt lovligt sortlistet firmaet efterfølgende.

Artikel 2019.02.01 Berlingske Banedanmark: Firma ville bestikke vores medarbejder med kontanter

Alle andre klarer sig glimrende bortset fra samtlige firmaer ejet af Jesper Ravn.
Det være sig RAVN Banesikkerhed ApS, RAVN Bane ApS, RAVN Bane 2016 ApS og RAVN Bane AB.

Billedet i kolonnen for Jesper Ravns firmaer viser resultatet af 10 års sortlistning.
Vel at mærke en sortlistning som Banedanmark og hele staten påstår ikke findes.

Der er truffet et utal af afgørelser af Transportministeriet hvor jeg har fået medhold.
Mindst 3 gange har de afgjort, at hhv. Banedanmark og Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ulovligt har frataget Jesper Ravn kompetencer og, at disse skulle genoprettes.

Jesper Ravn er blevet forfulgt af skærpede tilsyn som eneste entreprenør til trods for, at der ingen sikkerhedsmæssige hændelser er i hans nuværende selskab.
Og senest den 19.09.2019 forbød Banedanmark Jesper Ravn i, at fungere som Kørelærer.

Da Jesper Ravn reagerede blev Banedanmark pressede da dette igen var ulovligt.

BDK 2019.09.19 BDK sortlister mig som Kørelærer

Dagen efter måtte Jesper Ravn igen det hele.
Banedanmark sendte endda hasteinformation ud fra Ledelsen til samtlige FJernstyringscentraler om, at Jesper Ravn måtte køre igen. Noget de aldrig tidligere har skrevet ud om nogen.

2019.09.20 BDK Mail fra DIR-SEK til fjernstyring